fallback

Nestlé остана без печалба през първото тримесечие

Компанията продължава да се бори с потиснатите нагласи в развитите пазари и променящите се предпочитания в Китай

09:54 | 17.04.15 г. 2
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Въпреки по-силните продажби Nestlé не успя да отчете печалба за първото тримесечие, съобщава MarketWatch. Швейцарският гигант продължава битката си с потиснатите потребителски нагласи в развитите пазари и променящите се предпочитания на клиентите в Китай.

Компанията отчете в петък 0,5% увеличение на продажбите през първите три месеца на 2015 г., което е по-ниско от очакваното. Базираната във Вьове Nestlé заяви, че продажбите са нараснали до 20,92 млрд. швейцарски франка (21,86 млрд. долара) през трите месеца, приключващи на 31 март, спрямо 20,82 млрд. франка година по-рано. Анализаторите прогнозираха компанията да отчете приходи от 21,3 млрд. франка (+2,3%).

Компанията, която прави разтворимото кафе Nescafe и шоколадовите десерти KitKat, оповести 4,4% органичен растеж, което е под нейната дългосрочна цел от 5%-6%. Nestlé се размина и с целта си за мярката, която отчита влиянието на валутните колебания и придобивания за последните две години.

По-рано през април швейцарската компания съобщи, че ще цели да се възползва от нарастващите притеснения за здравословния ефект от консумацията на газирани напитки, като предостави нови продукти и увеличи инвестициите си в огромния американски пазар. Компанията иска да подобри доходността на своя световен бизнес с вода.

Nestlé ще пусне още ароматизирани версии на своите пенливи води, включително нов аромат на зелена ябълка за Perrier и вкус с череша и лимон за Poland Spring, за да се възползва от нарастващата потребителска предпазливост към сладките и газирани напитки. Много от новите ѝ продукти ще се продават в тънки кутии с нов дизайн, насочени към освежаване на марката.

Швейцарският хранителен гигант удвоява усилията си в САЩ, където ще построи седем нови производствени линии тази година и ще инвестира до 200 млн. долара. Новият производствен капацитет е приблизително два пъти по-голям, отколкото компанията е добавила през последните пет години взети заедно.

Още видеа гледайте на сайта на ТВ Bulgaria On Air

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 06:29 | 09.09.22 г.
fallback
Още от Европа виж още