dm България постигна приходи от 67 млн. лева, което говори за покачване от 12% спрямо изминалата финансова година (всички посочени данни се отнасят за периода 1 октомври 2013 до 30 септември 2014). Подобен ръст води до повишаване на пазарните дялове на компанията. Същевременно са открити около 60 нови работни места на територията на България или общо служителите са 382.
Висока оценка и от българския потребител
Според годишното изследване на Nielson за България „Навици сред пазаруващите“ за 2013 г. индексът на силата на марката dm нараства за трета поредна година. 91% от анкетираните в гр. София познават марката dm, а 56% я препоръчват. Откриването преди 1 година на собствен разпределителен център на територията на България даде възможност на магазините на dm да покриват по-добре търсенето на клиентите и оптимизира работата на служителите, като им даде възможност да отделят повече време на клиентите. Вече над 50% от предлаганите в dm стоки биват доставяни през Разпределителния център в Елин Пелин.
dm Германия отбелязва ръст в приходите от 9,6% (+558 млн. евро), а dm Австрия – покачване от 5,1%, като реализира 756 млн. евро приходи за финансовата година. Десетте страни от Централна и Югоизточна Европа, в това число и България, бележат сумарен ръст в приходите от 6%. Така за финансовата 2013/2014г. dm групата постига приходи от 8,3 млрд. евро (+8,2%) и осигурява работни места на над 52 000 служители (+5,57%) в повече от 3 000 магазина (+5,9%) в 12 държави. Според Мартин Енгелман, председател на Управителния съвет на dm Австрия и страните от Централна и Източна Европа, успехът на dm се дължи на съобразяването с потребностите на клиентите и особеностите на отделните пазари, както и постоянните иновации и инвестиции в асортимента и магазините. „Професионалното и личностно развитие на служителите на dm и активната експанзия направиха дрогериите не само стабилни, но и изключително успешни през последните 5 години“, допълва Енгелман.
За изминалата финансова година общо 235 магазина в dm групата (почти всеки шести магазин) са преместени или обновени. dm България осъществи инвестиция в размер над 4 млн. лева за нови магазини и реновиране на съществуващи. Веднага след катастрофалните наводнения dm организира помощ за пострадалите региони. На 20.06.2014г. след трагичните събития беше обявено набирането на средства чрез процент от оборота на сектор „Домакински продукти“. Събраната сума за периода 21-27 юни на стойност 5000 лв. бе дарена за възстановяване на Централна детска градина №24, Приказен Свят в град Добрич. Приблизително 10 000 продукта за над 40 000 лв. бяха предоставени в пострадалите райони Варна, Добрич и Велико Търново. Продуктите достигнаха до пострадалите с помощта на Български дарителски форум. Така общият размер на предоставените помощи от dm за България достигна 45 000 лв.
dm групата подкрепи и останалите пострадали от наводненията държави – Босна и Херцеговина, Сърбия и Хърватска. dm принадлежи към най-големите вериги дрогерии в Централна и Източна Европа. Първият магазин е отворен през 1973 г. в Карлсруе, Германия, а първият магазин в Австрия – през 1976 г. в град Линц. Централата на групата се намира в Залцбург, Австрия. Днес dm е представен в 12 страни в Европа.
dm България се присъединява към групата на 29 януари 2009 г. с първия си магазин в град Видин. Към днешна дата филиалната мрежа се състои вече от 46 магазина в 20 града в страната, а служителите са над 380. Асортиментът на dm обхваща над 12 000 артикула – изключително голям брой козметични продукти, парфюмерия, стоки за дома, храна за домашни любимци, бебешки продукти и много други. Многообразният асортимент е допълнен и от 20 собствени марки на dm, като най-популярни между тях са: Balea, babylove, alverde, DONTODENT, Denkmit, Profissimo.
Целта на dm е да изгражда компания, отговаряща на потребностите на клиента, да е надежден и коректен партньор, да предлага на служителите си възможности за развитие. Затова dm поставя човекът в центъра на своята дейност – като клиент, служител или партньор. „Тук съм човек, тук пазарувам“.