fallback

Продажбите на Nestle нарастват въпреки поскъпването на суровините

Продажбите на компанията са нараснали с 4,3% в Северна и Южна Америка, с 3,9% в Европа и с над 14% в Югоизточна Азия и Африка

18:03 | 15.04.11 г.
Автор - снимка
Създател

Най-големият производител на храни в света Nestle потвърди днес доброто си представяне на всички пазари, отчитайки ръст на продажбите въпреки нарастващите цени на хранителните стоки, пише Financial Times.

За първото тримесечие на годината швейцарската компания отчита ръст на продажбите си от 6,4% на годишна база до 20,26 млрд. швейцарски франка, без да се отчита ефекта от продажбата на Alcon.

Като обем, като се изключи повишаването на цените на продуктите, продажбите на Nestle са нараснали с почти 5%, продължавайки положителната тенденция от изминалите тримесечия.

Компанията производител на Kit Kat, Nespresso и Nesquik запази годишната си прогноза за органичен ръст на продажбите от 5% - 6%. Изпълнителният директор на Nestle Пол Булке определи резултатите като „силен старт за годината“.

Nestle отчита ръст на органичните си продажби въпреки негативното въздействие на непредвидените събития, като бунтовете в Северна Африка, земетресението в Япония и нестабилността на цените на суровините.

Силното представяне на швейцарския франк, който от началото на годината се търгува на почти рекордни нива спрямо еврото и долара, и продажбата на Alcon на фармацевтичния гигант Novartis, също имат ефект върху балансите на Nestle.

Компанията няма да оповестява подробни данни за печалбата си до август, когато публикува отчета си за първото полугодие.

Продажбите на компанията са нараснали с 4,3% в Северна и Южна Америка, с 3,9% в Европа и с над 14% в Югоизточна Азия и Африка.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 15:58 | 12.09.22 г.
fallback
Още от Европа виж още