fallback

Tesco със слаб ръст на продажбите по Коледа заради лошото време

Все пак веригата супермаркети отчита силен ръст с 18% на продажбите си онлайн

11:05 | 13.01.11 г.
Автор - снимка
Създател

Британската верига супермаркети Tesco отчете скромен ръст на продажбите си в страната по Коледа, обяснявайки го с лошото време, предаде ВВС.

Продажбите с изключение на бензин, в които не се включват тези на отворените през последната година магазини, са нараснали с 0,6% през шестте седмици до 8 януари на годишна база.

От компанията посочват, че продажбите на нехранителни стоки са били слаби, тъй като снегът и заледяванията са спрели клиентите от пътувания до супермаркетите.

Слабите резултати на Tesco идват след силни данни от конкурентите Sainsbury's и Morrisons.

Все пак Tesco отчита силен ръст с 18% на продажбите си онлайн. Освен това продължава и растежът на дейността на компанията в чужбина, като международните продажби за периода са се повишили с 14,2%.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 17:48 | 12.09.22 г.
fallback
Още от Европа виж още