fallback

Развиващите се пазари помогнаха за 12% ръст в продажбите на L'Oréal

Зоната „нови пазари”, която обединява държавите с развиващи се икономики, води по повишение на продажбите с ръст от 25,6 на сто

19:48 | 12.07.10 г.
Автор - снимка
Създател

Световният лидер в производството на козметични продукти - L'Oréal, отчете покачване от 12,4 на сто в продажбите си за второто тримесечие на годишна база, дължащо се на силен ръст на оборота в развиващите се страни, предаде АФП.

Както и през първите три месеца на годината групата съобщава, че всичките й подразделения са с по-силно представяне спрямо съответните периоди на миналата година.

Зоната „нови пазари”, която обединява държавите с развиващи се икономики, води по повишение на продажбите с ръст от 25,6 на сто, като постигнатите резултати постепенно се приближават до представянето на пазарите в Западна Европа.

Като добро се отчита и присъствието в Северна Америка, казват от компанията.

Общият оборот за второто тримесечие възлиза на 4,94 млрд. евро.

За полугодието продажбите нарастват с 10,2% на годишна база до 9,67 млрд. евро.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 11:46 | 06.09.22 г.
fallback