Проектът на Армеец „Родолюбие“ спечели първо място в конкурса „Застрахователи за обществото 2015“.
Отличието получи изпълнителният директор на дружеството Цветанка Крумова. С еднакъв брой гласове бе номинирана кампанията „Не си сам на пътя“ на “ДЗИ-Общо застраховане” ЕАД. На II-ро и III-то място се класираха проектите „Сигурен дом за нашите деца“ и „Доброволческа акция за освежаване и ремонт на местност „Дендрариума“ в парк Витоша“, съответно на “Дженерали застраховане” AД и „ЗБК Балкан“ АД.
Проект „Родолюбие“ спечели I-во място от общо единадесет номинирани социално отговорни каузи. „Родолюбие“ е многогодишна инициатива, която цели запазване на национално-историческите ценности, културното и природно наследство, утвърждаване, възпитаване и съхраняване на българското самосъзнание.
Конкурсът „Застрахователи за обществото“ се организира за първа година по инициатива на Асоциацията на българските застрахователи (АБЗ) и Българската асоциация на застрахователните брокери (БАЗБ) с цел показване и утвърждаване на добрите примери в застраховането, насочени към корпоративната устойчивост и отговорност. Критериите за оценяване бяха възложени на членовете на двете професионални организации. Всеки член имаше право на един глас, с който да посочи своя избор за I-во, II-ро и III-то място, но без право да гласува за собствен проект.