Fibank (Първа инвестиционна банка) взе участие в международния конкурс „Worldwide Finance Awards 2022“, организиран от базираното в Англия специализирано списание Acquisition International (AI). Всеки месец изданието достига до над 100 000 мениджъри на най-високо ниво и финансови специалисти.
Конкурсът „Worldwide Finance Awards 2022“ се провежда за седма година, като оценява компании от различни сектори на икономиката в цял свят. Всеки участник в конкурса е анализиран и селектиран от специалистите на Acquisition International. Процесът на определяне на победител във всяка категория минава през няколко фази, в които се оценяват специфичните постижения за конкретната година и цялостното представяне на всеки кандидат. През годините Fibank се утвърди като лидер в електронните разплащания и предлагането на различни дигитални продукти и услуги. Само за броени месеци тя се превърна в единствената банка в България, която предлага на клиентите си пълната гама мобилни разплащания: Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay и Fitbit. През миналата година Първа инвестиционна банка затвърди имиджа си на една от най-иновативните финансови институции в страната, като предложи на своите клиенти два изцяло нови за българския пазар продукта като Виртуална кредитна карта - My Card и Златна сметка. Виртуалната кредитна карта се издава изцяло онлайн през мобилното приложение My Fibank в рамките на минути. Тя също така може да бъде дигитализирана и да се използва на безконтактни ПОС и АТМ терминали, както и да бъде използвана за плащания в интернет. Притежателите на „Златна сметка“ могат лесно и бързо да извършват покупко-продажба на злато, да се възползват от моментната динамика на цената на актива спрямо лева, еврото и щатския долар. От началото на годината клиентите на ПИБ имат възможност да правят незабавни плащания Blink към участващите в програмата банки в България, като времето за получаване на превода e само 10 секунди. За разлика от изцяло дигиталните банки, Първа инвестиционна банка разполага и със 125 клона и офиси в цялата страна. Това е съществено предимство за всеки клиент, който може да извършва банкови операции по традиционния начин. В офисите на банката всеки клиент може да получи консултация и съдействие как по-лесно и удобно да използва своето дигитално банкиране чрез услугата „Помощ от приятел“. През годините Fibank се превърна в синоним на иновациите във финансовия сектор в България.