"Другата ни цел е да създаваме модели за подражание на децата. Съвместно с Българската федерация по волейбол инвестирахме в билбордове, където всеки билборд е посветен на едно от момчета от отбора по волейбол до 21 години. Нашата роля е да разказваме истории. Ако ние като медийна платформа не разказваме истории, подкрепата ще бъде ограничена, тъй като кой би искал да гледа мач, в който не знае кои са участниците".
Станислава Георгиев е на мнение, че излъчването на спорт е дългосрочна бизнес стратегия.
Когато има наличие на спорт в ефир, започва да се вдига и интересът. Това от друга страна увеличава интереса на рекламодателите, които започват да инвестират и подкрепят федерациите. Когато българските спортни федерации получат тези пари, започват да изграждат инфраструктура, а тя от своя страна стимулира децата да спортуват повече.
"Искаме да създадем идоли за подражание, които не са само футболисти. Нашата цел е да покажем, че хокеят, хандбалът, баскетболът също са чудесни спортове", посочи гeнералният директор на "Булсатком".
От думите на Георгиев стана ясно, че пандемията не е повлияла върху цената на телевизионните права за подобни спортни събития.
"Тези права се подновяват на всеки 2-3 години. Спортните федерации успяха да овладеят ситуацията, защото по време на пандемията имаше липса на излъчване на спортни събития на живо. Те са движещата сила при телевизионното разпространение на канали. Получила се е добра комбинация, където цените не тръгнаха нито нагоре, нито надолу", обясни Георгиев.
Какви са предизвикателствата при излъчване на спортните предавания на живо?
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Всички гости на предаването "Бизнес старт" може да видите тук.