fallback

Коя е печелившата стратегия за насърчаване на служителите?

Те не трябва да са средство за постигане на бизнес цели, а част от тях, смята бизнес психолог

16:57 | 04.02.21 г.

"Зад всяка една бизнес цел стои форма на комерсиализация и основната задача на бизнеса е да печели пари, но превръщането на служителите в ресурс и инструмент води до тяхното изчерпване като хора и личности". Това коментира д-р Юлика Новкова, бизнес психолог, в предаването "Бизнес старт" по Bloomberg TV Bulgaria.

Психологът коментира, че подходът, който прилага, залага точно на разбирането, че човекът има "личен смисъл и история". "В рамките на разумното, когато този подход се интегрира в организационната култура, служителите са предразположени да бъдат себе си, постоянни са в работата си и така се насърчава иновативността и креативността", посочи гостът.

"Уравновесяването на баланса ще доведе до субективното усещане за здраве и благополучие", изтъкна бизнес психологът. 

"Ако ръководството спре да разглежда служителя като един инструмент за постигане на дадена цел и започне да гледа на него като един басейн, пълен с неограничени възможности, креативност и иновативност, психично здравата личност е способна да предостави решения, за които мениджърите дори не са подозирали, може би и самият служител също. Създаването на добри, здравословни условия, в които служителят да бъде насърчаван да иска да постигне нещо повече в рамките на организация, е печеливша стратегия", обясни д-р Юлика Новкова.

Целия разговор вижте във видеото на Bloomberg TV Bulgaria.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 22:22 | 12.09.22 г.
fallback