Компанията предлага чисти и натурални млечни биопродукти без сухо мляко и без консерванти, които могат да бъдат открити в част от големите хранителни вериги и в магазините за биохрани.
Папазов съобщи, че за продуктите се използва мляко от сертифицирани биоферми.
Той обаче сподели, че подобен бизнес крие редица трудности, пред които производителят е изправен.
„Ние предлагаме може би едни от най-качествените и съответно най-скъпите млечни продукти на пазара, но на хората не им харесват високите цени. Как да им обясня, че качественият продукт не може да е бъде евтин? Има много недобросъвестни производители, които например използват сухо мляко за продуктите си“, коментира Папазов.
Друг проблем, който той очерта, е нелоялната конкуренция от страна на европейските страни.
„Поне 50% от цената на европейското масло, което ядем, е субсидирана. А в България, ако кажем условно, че килограм масло струва 40 лева, от тези пари много малко отиват за производителя. Търговецът взима една много съществена част от цената, която виждате в магазина, а 20% от нея е ДДС. Производителят е поставен в най-лошото положение, в което може да бъде в търговската верига“, коментира управляващият съдружник в биомандра „Рукатка“.
Увеличи ли се търсенето на екологична храна по време на пандемията? Защо европейските страни правят нелоялна и „лицемерна“ конкуренция?
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Всички гости на предаването "Бизнес старт" може да видите тук.