fallback

Търговците удължават Black Friday до месец в търсене на лоялни клиенти

Тази година голяма част от потребителите ще предпочетат онлайн пазаруването, каза Цветелина Ненкова, маркетинг мениджър на СуперХостинг.БГ

17:41 | 17.11.20 г.

Търговците вече не гледат на Black Friday като на еднократна кампания, а като на възможност за спечелване на лоялни клиенти в бъдеще и така събитието се превърна в целеполагаща стратегия за много компании. Това заяви Цветелина Ненкова, маркетинг мениджър на СуперХостинг.БГ, в предаването „В развитие“ по Bloomberg TV Bulgaria.

„Прогнозите са, че тази година голяма част от потребителите ще предпочетат онлайн пазаруването“, посочи тя.

По думите на Ненкова най-значителният плюс от все по-голямото прибягване до онлайн търговията е обръщането на фокуса върху клиентското обслужване и това, че особено в условията на пандемията много компании се ориентират към подобряване на потребителския опит с онлайн търговията. 

„Тези търговци, които успяха да се дигитализират най-бързо, само спечелиха от това“, посочва Ненкова.

Според госта една от важните тенденции, които се забелязват от Block Friday в последните години, е това, че търговците се подготвят значително за своите кампании, както на ниво маркетингови кампании, така и на ниво техническа обезпеченост.

Друга тенденция е, че времетраенето на самия Black Friday се увеличи от един ден до около месец, което позволява включването на повече пазарни ниши в процеса, които планират кампаниите си в различно време, стана ясно още от разговора.

„Колкото повече се отлага дигитализацията, толкова повече бизнесът губи от това“, добави Ненкова.

Още от разговора вижте във видеото Bloomberg TV Bulgaria.

 

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 16:50 | 10.09.22 г.
fallback