Пандемията създаде страх от пазаруване във физически магазини. В същото време онлайн продажбите компенсират проблемите, които коронавирусът донесе на обувната индустрия в България. Това коментира Кирил Кирилов, маркетиг директор на "Габина" - Варна, в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.
По думите на госта пандемията е създала известни проблеми с доставките на консумативи, но към момента шокът не е твърде голям.
„Това, което се промени, е страхът да се пазарува от физически магазин“, отбеляза той.
Кирилов обясни, че сега онлайн магазините оказват голяма подкрепа на търговията.
Проблемите според него са това, че „младите хора не искат да поемат занаята и също така наличието на много големи чуждестранни марки на нашия пазар“, които привличат голяма част от вниманието на потребителите.
Гостът коментира и това колко важна е правилната реклама.
Очаквайте целия разговор във видео на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.