Петър Дивитаков е назначен на позицията вицепрезидент „Индустриален бизнес“ за Югоизточна Европа на Schneider Electric.
До момента Дивитаков е бил маркетинг директор за България, Албания, Косово и Северна Македония. Новата му позиция е базирана отново в София, което затвърждава страната ни като ключова за региона за глобалната компания. Петър Дивитаков има 12-годишен опит в сферата на енергийните и промишлени проекти на Schneider Electric. Заемал е различни длъжности като мениджър „Бизнес развитие“, мениджър „Ключови клиенти“ и маркетинг директор. При поемането на новата позиция Петър Дивитаков сподели: „За мен е изключително мотивиращо да работя в сферите на индустрията на дигиталните технологии, когато IIoT и IoT платформите (Интернет на нещата) създават нови бизнес модели, насочени към подобрена свързаност, контрол и управление. В глобална компания като Schneider Electric се стремим да предоставяме на клиентите си най-съвременните и авангардни дигитални решения, които са ориентирани към приложения, уникални за всяка индустрия”. Мястото на Петър Дивитаков се заема от Кстанти Менуну (Гърция), досега маркетинг директор за Гърция и Кипър, а сега вече и за Албания, България, Косово и Северна Македония.
Промяната е в духа на успешната политика на Schneider Electric в областта на човешкия капитал. Тя се фокусира върху това да направи работата на различни позиции по-интересна и предизвикателна, като предоставя широк хоризонт за развитие. Служителите придобиват компетентност за бизнеса в по-общ регионален мащаб. Това е пътят на Schneider Electric към своеобразно окрупняване на региона, за да го направи по-конкурентен спрямо други региони с традиционно по-развита икономика.