fallback

Коронакризата сви продажбите на крафт бира между 30% и 80%

Имаше много съкращения в индустрията, не само на човешки ресурс, но и при планираните инвестиции и маркетинг бюджетите, посочи Михаил Дурчев

14:43 | 29.07.20 г.

В условията на корнакризата вносът на чуждестранна крафт бира имаше затруднения и донякъде хората се обърнаха към българската крафт бира. Но няма съществен скок на продажбите на българска крафт бира, тъй като чуждестранният внос реално продължаваше. Това обясни в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Михаил Дурчев, председател на Асоциацията на независимите пивовари в България.

"Все повече има интерес от страна на потребителите към крафт бирата и българите развиват култура за този продукт. Тенденцията е секторът да се разраства", коментира той.

По думите му в момента секторът на занаятчийската бира в България е на начално ниво. "При нас всички тенденции идват със забавяне. Но към момента се развива бързо и добре", смята Дурчев.

Той уточни, че не е прекъсвала комуникацията с ресторантьорския бранш, особено в настоящата ситуация на пандемия. "Вече няма място за индивидуалисти. Въпросът е да действаме заедно, за да преборим тази криза", е мнението на председателя на Асоциацията на независимите пивовари в България.

Той отбеляза, че ударите от коронакризата върху сектора са сериозни.

"Спадът на продажбите на компаниите в бранша е между 30% и 80%", заяви Дурчев.

Според него няма как намаляването на покупателната способност на хората да не се отрази върху бранша.

„Имаше много съкращения в индустрията, не само на човешки ресурс, но и при планираните инвестиции и маркетинг бюджетите", разкри председателят на Асоциацията на независимите пивовари в България.

Очаквайте видео с целия разговор в Bloomberg TV Bulgaria.

Всички гости на "Бизнес старт" вижте тук.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:49 | 13.09.22 г.
fallback