"България продължава да се рекламира като дестинация с добър интернет. Има геополитически промени, свързани с това, че част от големите компании в Китай, Азия, или държави със рискови здравни системи, търсят възможност да преместят част от дейностите си на други пазари, сред които е и България", уточни той.
Според Кръстев в момента се състезаваме с други пазари, където има серия от мерки за излизане от кризата. „Много от тях бяха по-сериозни, отколкото тези у нас", посочи той.
Председателят на управителния съвет на АИБЕСТ изтъкна важността от промяната в регулациите относно работата от вкъщи. С повече регулации, според него, компаниите от сектора на бизнес услугите ще разширят и обхвата на градовете, в които имат представителство. "Това ще помогне на целия пазар", убеден е той.
Едва 15% от компаниите ще върнат екипа си в офисите, сочи проучване между компании в АИБЕСТ. По думите на Илия Кръстев този резултат се дължи на три причини - семейни ангажименти, здравни рискове и спестяване на време и улесняване на работния процес.
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Всички гости на предаването "В развитие" вижте тук.