"Нашата работа винаги е в услуга на текста. Трябва да осигурим възможно най-адекватния вид на това, което ни е дадено да илюстрираме", посочи той и обясни, че е важно е да са верни на текста, но също така се стараят да са внимателни относно това какво казва и не казва автора.
Стоян Атанасов е на мнение, че корицата трябва да дава основната информация за произведението, но така, че читателят да не бъде въведен в заблуда.
Според него видът на книгата е един от важните фактори за продажбата ѝ.
"Всеки, който държи на предлагания от него продукт на пазара, има отношение към вида му. Маркетингът на книгата и съдържанието са много важни, но не бива да бъде пренебрегван и начинът, по който изглежда книгата", посочи илюстраторът.
Кои са предизвикателства и новостите? Как се подхожда креативно към поставените задания?
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.