"За практиката увеличението с 11 часа е за шофиране в мъгла и лоши метеорологични условия, а курсистите, обучавани през лятото, ще шофират в тъмната част на денонощието, както и на скоростен път и в тапа", поясни той.
Христо Радков коментира предложението за въвеждане на електронен контрол върху кормуването, като обясни, че за въпросното приложение се изисква телефон, който разполага с операционна система поне Android 5 и постоянен интернет. Предоставянето на лични данни на частна фирма под формата на селфита в рамките на кормуването той определи като неуместно.
Председателят на Българското обединение на шофьорите посочи като положително задължителното управление на автомобила извън населеното място в продължение на шест часа, три от които по магистралата, скоростен път или път с интензивен трафик.
"Младите шофьори не умеят да управляват автомобила при по-висока скорост. Тези часове ще намалят пътния травматизъм", е мнението на експерта.
Според Радков два часа управление в тъмната част на денонощието са недостатъчни - трябва да са поне четири.
Какво още препоръча експертът – вижте във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.