Финансовият сектор е основният клиент на бизнес информацията. След него се нареждат автомобилният, фармацевтичният и технологичният, заяви Илия Кръстев, изп. директор на "A Data Pro", в предаването "Бизнес среща" с водещ Таня Кръстева.
Гостът работи вече 20 години в "A Data Pro", която е международна компания за информационен мениджмънт, бизнес съдържание и медийни анализи.
"В последните 20 години съществуват сериозни предизвикателства как да се обработват все по-големи количества информация за все по-малък период от време. Компанията ни се насочва към това как да прилагаме технологии с човешки капитал, за да получаваме конкурентен резултат на пазара", уточни Кръстев.
"Цената на информацията се понижи на фона на намаляваща бариера да навлезеш в информационния бизнес. В този океан от информация стана все по-лесно хората да бъдат манипулирани".
"Голяма част от стратегическите бизнес решения на компаниите са базирани на информация от традиционни и социални медии", подчерта гостът. "С най-различни технологии някои от тези мрежи позволяват анализиране на информацията от трети лица", поясни той.
Асоциацията за иновации бизнес услуги и технологии е новото име на Българската аутсорсинг асоциация, стана ясно още от разговора.
Според Доклада за развитието на аутсорсинг индустрията у нас очакванията са през 2022 г. относителният дял на БВП на аутсорсинг индустрията у нас да достигне 9,2%. 2018 към 2017 е генериран растеж на приходите с 19,5%.
"Една част от компаниите в тази индустрия вече инвестират и в собствени продукти и налагането им на международни пазари", изтъкна Илия Кръстев.
Още от разговора вижте във видеото.