fallback

TESY стартира кампания срещу замърсяването на въздуха в София

Българският производител стимулира замяната на основни замърсители на въздуха, като дава специална възможност за закупуване на умни конвектори

11:44 | 23.02.18 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Големият проблем със замърсяването на въздуха в София провокира българският производител на бойлери и отоплителни уреди TESY да стартира инициатива, която да помогне за справянето с проблема. Кампанията, която ще премине под мотото „Не отстъпвай пред смога“, започна на 16 февруари тази година и ще продължи до 16 март включително.

Инициативата ще даде възможност на всеки да закупи с отстъпка от 30 лева умни конвектори на TESY. Механизмът на кампанията „Не отстъпвай пред смога“ е много лесен. Всеки желаещ да се възползва от отстъпката, може да следи нивата на замърсяване на въздуха на тази интернет страница. Ако стойностите за замърсяване в София в конкретния  момент са над допустимите средни стойности от 50 микрограма на кубичен метър, посетителят на сайта, след натискане на специален бутон, ще получи автоматично генериран от сайта талон за отстъпка. Валидността на ваучера на стойност 30 лева е 7 дни, считано от датата на неговото автоматично генериране от интернет страницата.

Идеята на инициативата е да даде действителен резултат в краткосрочен план, тъй като основният фактор за замърсяването на въздуха в София е използването на отоплителни уреди на твърдо гориво. „Смята се, че основната причина за повишеното количество на фините прахови частици във въздуха над столицата е отоплението на твърдо гориво, а чак след това идват и „обичайните заподозрени“ – автомобилите. Ние в TESY вярваме, че е отговорност на всеки от нас да се грижи за качеството на въздуха, който дишаме. Затова предлагаме на жителите на столицата възможността да си закупят енергоефективен и умен отоплителен уред със сериозна отстъпка. Освен за намаляването на замърсяването на въздуха, използването на конвекторите на TESY гарантира и намалена употреба на електроенергия“, заявиха от компанията.

За целта на инициативата е разработен и вече активен уебсайт, където в реално време може да се следи нивото на замърсяване на въздуха в столицата. TESY Air Index използва данни за София от AirBG.info - независима национална мрежа от станции за измерване на атмосферните условия и фините прахови частици (ФПЧ). За целта се използват над 200 станции, направени само с труд на доброволци и дарения от граждани, които мерят нивото на ФПЧ и визуализират данните в реално време на адрес www.airsofia.info.

Търговските обекти в София, които ще се включат в кампанията, са магазините от веригите „Технополис“, „Техномаркет“, „Техмарт“, Техномикс“, „Мосю Бриколаж“ и „Практикер“. Ваучерът за отстъпка е валиден за електрическите конвектори с управление през интернет модел HeatЕco Cloud CN03.

TESY е българска компания, създадена през 1990 г., която е част от Фикосота холдинг. Към момента компанията разполага с пет завода – три в Шумен и два в Смядово, където работят над 800 души. TESY е най-големият български и водещ европейки производител на електрически бойлери, бойлери с индиректно нагряване и отоплителни уреди за дома. С иновативния си подход към пазара и продуктите, с динамично развиващ се екип от високо мотивирани специалисти, TESY реализира своята продукция в повече от 50 страни на 4 континента. Фирмата продължава своето развитие в посока увеличаване на производствения си капацитет и лансирането на нови продуктови линии. Основна цел пред компанията за следващите 3 години е да се утвърди като третия най-голям производител на електрически бойлери в Европа.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 20:59 | 13.09.22 г.
fallback