fallback

Общо 12 фирми и обединения искат да строят отсечка от магистралата София - Калотина

На 10 януари АПИ ще отвори офертите на участниците и в процедурата за още една отсечка от пътя

19:40 | 09.01.18 г.

Общо 12 фирми и обединения искат да строят бъдещата магистрала София – Калотина в участъка от граничния пункт със Сърбия до Драгоман, съобщават от Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ).

Днес в Агенцията са отворени офертите на участниците в процедурата. Предстои отварянето на ценовите им предложения.

Всички големи играчи в търговете за пътно строителство очаквано се включват в надпреварата.

Чуждестранните участници са двама - Обединение „Калотина 2017“, в което влизат Гранди Лавори Финкосит СПА и Х.С.С. ЕООД, и „СТРАБАГ БПА“ ДЗЗД, в което са „Щрабаг“ ЕАД, „Страбаг Сп. з.о.о., Полша“ и „Битумина ГмбХ-България“ ЕООД.

Предстои да разберем дали и те ще бъдат елиминирани от процедурата, както се случва с чуждите фирми в големите търгове за пътни ремонти и строителство в последните години.

„Автомагистрали Черно Море“ АД и „Автомагистрали Хемус“ АД кандидатстват в обединение ДЗЗД „Виа Милитарис Баланстра“.

Друг кандидат е „Хидро-вод строй“ ДЗЗД, който включва компаниите „Хидрострой“ АД и „Водстрой 98“ АД.

В Обединение Калотина – София влизат Джи Пи Груп“ АД, „Контратас Иглесиас“ АД и „Трансконсулт-22“ ООД, а в Обединение „Геопът Изток“ - „ПЪТСТРОЙ 92“ АД и „ГЕОСТРОЙ“ АД.

Още две сдружения кандидатстват по поръчката - Сдружение „Калотина I“ ДЗЗД с участници „ПСТ Груп“ ЕАД и „Аква модул“ АД и ДЗЗД „АПВ Калотина СОП 1“, в което са „Пътища Пловдив“ АД, „Агромах“ ЕООД и „Водно строителство – Благоевград“ АД.

Индивидуални оферти са подали „Инжстройинженеринг“ ЕООД, „ГБС-Инфраструктурно строителство“ АД, „ИСА 2000“ ЕООД и „Трейс Груп Холд“ АД.

Офертите за другия участък от магистралата София – Калотина, за който също се провежда обществена поръчка – от Драгоман до Сливница (пътен възел Храбърско), ще бъдат отворени утре (10 януари).

Обществените поръчки за изграждането на магистралата стартираха през септември. Индикативната им стойност е 258,6 млн. лева без ДДС. Строителството ще се финансира със средства от Механизма за свързване на Европа и от бюджета.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 20:20 | 13.09.22 г.
fallback