fallback

В. Атанасов: Онлайн търговията тласка бизнеса с куриерски пратки към растеж

„Рапидо“ вече назначи нови служители заради партньорството с DHL Parcel

08:44 | 10.09.17 г.

В България бизнесът с куриерски пратки расте, защото расте онлайн търговията. Това заяви изпълнителният директор на „Рапидо Експрес енд Лоджистикс“ Васил Атанасов в интервю на бизнес редактора Яна Строй за Bloomberg TV Bulgaria.

„Интернет търговията расте и, колкото и да сме малки, и да изглеждаме в периферията на Европа, ясно е, че би имало интерес към страната от чуждестранните онлайн търговци“, коментира бизнесменът.

Той очаква традиционно към края на годината допълнителен тласък за онлайн продажбите, включително заради „черния петък“ през ноември. 

При една политическа стабилност и предвид тенденциите за ниски лихви при депозитите се очаква ръст на потреблението и бизнесът на куриерските фирми ще продължи да расте, каза той.

След като през седмицата „Рапидо Експрес енд Лоджистикс“ ООД България подписа стратегическо споразумение за присъединяване към европейската мрежа на DHL Parcel, Васил Атанасов коментира, че това партньорство е взаимно изгодно. 

DHL Parcel работят на по-големите пазари самостоятелно, а на по-малките със стратегически партньори. Така се създава мрежа за обмяна на ноу-хау, разясни бизнесменът.

По думите му мрежата обхваща 26 страни и се очаква да се присъединят още 10, като амбицията на DHL е по този начин да покрие цяла Европа.

Той съобщи, че в „Рапидо“ вече са назначили нови хора във връзка с това партньорство.

Ако привличането на такъв клиент увеличи трафика към България, ще има нужда от повече куриери, които да разнесат пратките, каза Атанасов. Пазарът на труда е най-сериозното предизвикателство и то не само за този сектор, каза той.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 19:58 | 12.09.22 г.
fallback