Ръст на оборота през 2016 година отчита Billa България. Увеличението в брутния оборот спрямо 2015 г. е с 15,05%. Брутните приходи от продажби на стоки възлизат на над 785 млн. лв., съобщиха от компанията.
През 2016 г. чрез ритейл марката Billa REWE International AG управлява супермаркет бизнеса на REWE Group в 6 държави от Централна и Източна Европа (България, Хърватия, Русия, Словакия, Чехия и Украйна) от централата си във Винер Нойдорф в Австрия. Оборотът на тези пазари бележи ръст от 7,18% в сравнение с 2015 г.
За миналата година марката в България постига отлични резултати и е с най-висок ръст от всички останали страни с 15,05%. Втора се нарежда Billa Русия, която увеличава оборота си със 7,67%.
През миналата година компанията у нас откри 12 нови магазина. Плановете на Billa България за 2017 г. са насочени към откриването на още нови обекти.
REWE International AG оперира с близо 2500 магазина в Австрия чрез търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG. Тя е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с хранителни и козметични продукти. Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма.
През 2016 г. в Австрия и в други страни REWE International AG е назначила 70 хил. души в около 3600 магазина, а генерираният оборот на компанията възлиза на 12,72 млрд. евро.