fallback

Потребителското доверие в градовете се повишава по-бързо от това в селата

Общият показател на доверие на потребителите се покачва с 2,5 пункта в сравнение с равнището от октомври 2016 г.

12:17 | 07.02.17 г.

През януари 2017 г. общият показател на доверие на потребителите в България се покачва с 2,5 пункта в сравнение с равнището от октомври 2016 г., като при населението в градовете увеличението е 3,3 пункта, а при населението в селата – 0,6 пункта.Това показват резултатите на Националния статистически институт (НСИ) от наблюдението на потребителите през януари 2017 г.

Общата оценка на потребителите за развитието на икономическата ситуация в страната през последните дванадесет месеца леко се подобрява - увеличение с 1,4 пункта, като и прогнозите им за следващите дванадесет месеца са по-малко негативни спрямо предходното наблюдение.

 

По-благоприятни в сравнение с октомври 2016 г. са и оценките и очакванията им относно промените във финансовото състояние на домакинствата.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:45 | 30.08.22 г.
fallback