fallback

Скок на продажбите на България Ер с кампанията Great FLYDays

Авиопревозвачът предлага и допълнителни изненади на пасажерите си

17:17 | 25.11.16 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Над 40% ръст при продажбата и резервациите на пътуванията си отчете „България Ер“ само през първите няколко часа от старта на кампанията за билети на ударно ниски цени Great FLYdays.

Най-предпочитаните дестинации са Лондон, Мадрид, Берлин, Атина и Милано. Прогнозите са до края на уикенда резервациите за пътувания да се увеличат с над 60% спрямо тези, които традиционно се правят.  Всеки, закупил билет в рамките на кампанията, може да го използва до края на 2017 г. 

Кампанията за самолетни билети на най-ниски цени Great FLYdays ще продължи до понеделник включително, като освен изгодно пътуване авиопревозвачът е подготвил допълнителни екстри за своите пасажери.

В цената на всеки билет влизат летищните такси и превозването на ръчен и чекиран багаж, кетъринг и избор на място.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 16:52 | 01.09.22 г.
fallback