През последните години наблюдаваме преразпределение на бюджетите на политическите кампании. Преди се инвестираха повече средства в директен контакт с гласоподавателите, а напоследък изглежда, че инвестициите се насочват във форми, които са видими, но евтини, като запалки и шатри в парка.
Това навежда на мисълта, че може да остават средства, които не се инвестират по прозрачен начин, коментира PR експертът Александър Христов в предаването "Бизнес старт" по Bloomberg TV Bulgaria.
По думите му сериозен проблем на кампанията в България е липсата на време за кандидатите да работят върху имиджа си.
"В тази президентска кампания виждаме едно противоречие. Кандидатите на системните партии не са толкова популярни като публични личности", посочи той.
Експертът коментира и ефективността на политическите кампании.
Според него тя може да се постигне чрез по-добро таргетиране и работа с т.нар. инфлуенсъри - хора, които са влиятелни в дадени общности, които да убедят хората, че това е правилният кандидат.
По думите на Христов в момента основните кандидати не са достатъчно подготвени от гледна точка на публични дебати и теми и поведение в медиите.