fallback

Около 1000 жалби от пътници срещу авиокомпании постъпват годишно в ГВА

Потребителите са все по-информирани, заяви експерт

10:47 | 11.06.16 г.

Около 1000 жалби от пътници, недоволни от авиокомпаниите, постъпват годишно в Главна дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация" (ГВА). Това съобщи Елеонора Добрева, главен експерт в дирекцията, на провелия се вчера на Летище София форум за бъдещето на авиацията. 

С годините пътниците стават са все по информирани, те познават много добре правата си и изискванията към превозвачите, заяви експертът.

Тя съобщи, че се очаква Еврокомисията да издаде специални указания към националните администрации в кои случаи превозвачът дължи обезщетение и в кои – не. Указанията ще се отнасят например за казуси със закъснял или отменен полет, или отказан достъп до борда по някаква причина.

Причината е, че се е получило разминаване между становището на Комисията и съдебната практика. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 16:08 | 10.09.22 г.
fallback