fallback

Рекламата на България по европейските тв канали е стигнала 442 млн. гледания

Европейските държави са сред основните целеви пазари за българския туризъм

17:05 | 07.12.15 г.

В периода март-октомври 2015 г. рекламните клипове на България по четирите европейски телевизии (Eurosport, Discovery Channel, Euronews, National Geographic Channel), са били излъчени 2 074 пъти, като са достигнали близо 442 милиона гледания. Това отчете екипът за изпълнение на проекта, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013 г.

В началото на рекламната кампания министърът на туризма Николина Ангелкова заяви, че тя е част от мерките за компенсиране на спада на руски и украински туристи.

Кампанията е проведена на 3 вълни с продължителност по около 8 седмици всяка със средно по три излъчвания дневно. Клиповете, излъчени в телевизионната мрежа на четирите телевизии, са един имиджов спот и един с акцент върху културно-историческия туризъм.

Според договора снимачни екипи на телевизионните канали са заснели и излъчили репортажи, неразделна част от целогодишната кампания. Екип на Euronews е заснел предаване LeMag за арт фестивала в Созопол – Аполония. Екипът на Eurosport е заснел пет репортажа (Sport Trips) за възможностите за практикуване на различни спортове у нас, а National Geographic - клип с тематична насоченост към природните забележителности на страната ни.

Излъчванията на имиджовите клипове на България се финансират по проект „Провеждане на целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали“ на стойност на проекта е около 3 млн. евро.

Четирите паневропейски медии обхващат почти цялата територия на Европа, също държави от Близкия изток, Африка и Азия. Според анализите и проучванията именно европейските държави са сред основните целеви и генериращи пазари за българския туризъм.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 08:07 | 07.09.22 г.
fallback