Оргахим АД отчита над 10% ръст на продажбите за всички продуктови линии в сравнение с миналата година, съобщават от компанията.
Най-високи са резултатите в сегмента строителство, където продажбите са двойни в сравнение с 2014 г. Най-продаваните продукти са мазилки и топлоизолационни системи, при които реализацията неколкократно надхвърля плановете, уточняват от дружеството.
Компанията развива строителния си бизнес в четири основни направления – топлоизолационни системи, където има сертифицирани 3 системи, с нови, по-добри материали.
Хидроизолационните системи са ново направление за Оргахим. Продуктовото портфолио включва три системи, от които една акрилатна и две на циментова основа.
Друга новост в портфолиото на компанията е огнезащита на метални конструкции – висококачествена набъбваща система, покриваща последните европейски и световни стандарти за огнезащита на метални конструкции. Ново е и направлението за индустриални подови покрития – конкурентно и високотехнологично. Оргахим приключи валидирането на продуктовата гама, направени са изпитания, както лабораторно, така и в реални условия и вече са реализирани първите проекти. Разработени са епоксидни и полиуретан-циментови покрития.
Оргахим АД е най-големият производител на бои, лакове, смоли и анхидриди в България и една от най-големите и най-добре оборудвани химически компании в Югоизточна Европа.