fallback

Условията в хотелите са най-често обект на жалби при "ол инклузив"

Разминават се представите на хората с това, което получават в действителност, твърдят от БАБХ

18:00 | 17.08.15 г. 1

Най-често жалбите на посетителите в хотелите по Черноморието, предлагащи услугата „ол инклузив”, са за условията в хотелите, а не толкова за храната.

„Основно жалбите не са за храната, а за условията в хотела – стаи и басейни“, коментира пред „Фокус” д-р Георги Митев, директор на регионалната структура на агенцията по безопасност на храните в Бургас.

В Агенцията се получават около 10-15 жалби на ден, уточни той и посочи, че най-общо се разминават представите на хората с това, което получават в действителност.

Агенцията по храните в Бургас през изминалата седмица е извършила 19 проверки на хотели, които предоставят услугата „ол инклузив”, като не са констатирани сериозни нарушения.

От Агенцията правят и проверки на менютата в заведенията за изискването те да съдържат алергените в храните.

„Въпреки първоначалната реакция на бизнеса, за това, че ги затормозяваме по този начин, всички се опитват да бъдат стриктни. Почти навсякъде има обозначени алергени”, категоричен бе д-р Митев.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 20:58 | 12.09.22 г.
fallback