fallback

Търсим от КЗП съвети за евентуалните рискове по време на почивката

Най-честите оплаквания са свързани с предоставяния туристически продукт, който се разминава с очаквания

11:18 | 16.08.15 г.
Автор - снимка
Създател

Почти два пъти повече са случаите, при които потребители търсят информация от Комисията за защита на потребителите за евентуалните рискове по време на почивката и как да ги избегнат, отколкото подадените жалби, съобщава пред БНР председателят на институцията Димитър Маргаритов.

От откриването на приемните на Комисията по Черноморието в началото на летния сезон са поискани повече от 100 консултации и са подадени около 60 жалби, съобщават от пресцентъра на КЗП.

Потребителите се оплакват най-често от предоставянето на туристически продукт. И основно за разминаването на това, което се предоставя реално, спрямо това, което потребителят е очаквал да получи, когато е избирал своята почивка или е сключвал договор за съответния пакет, става ясно още от съобщението на Комисията.

„В различни хотели сме установявали, че предоставяните услуги не съответстват на категоризацията на обекта – липсват основни услуги, които са задължителни за дадената категория. В този случай ние предприемаме действия по налагане на санкции и по информиране на министъра на туризма относно тези разминавания, за да се стигне до уравняване на категорията на обекта спрямо качеството на предоставяните в него услуги”, посочва Маргаритов пред "Дарик".

Той препоръчва на потребителите да съхраняват документите за туристическите си пътувания и при проблем да търсят съдействие от КЗП и Европейските потребителски центрове”

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 19:44 | 13.09.22 г.
fallback