fallback

Трима омбудсмани съдействат при спорове между граждани и "Топлофикация София"

Приемната на обществените посредници работи от началото на август

14:52 | 13.08.15 г.

Трима са омбудсманите, които ще съдействат при спорове между гражданите и "Топлофикация София", съобщава БТА.

Те са били подбрани с публичен конкурс и са с мандат от две години. Месечното им възнаграждение ще бъде в размер на четири минимални работни заплати.

Средствата за заплатите се осигуряват от нелицензионната дейност на топлофикационното дружество.

На пресконференция, на която бяха представени обществените посредници на "Топлофикация София" - Ралица Петкова, Деян Дянков и Гергана Николова, председателят на Столичния общински съвет Елен Герджиков коментира, че новата институция ще подобри работата с клиентите и цели повишаването на доверието в дружеството.

Приемната на обществените посредници на "Топлофикация София" работи с граждани от 3 август. За три работни дни 17 души са посетили приемната с устни запитвания и писмени жалби.

Институцията "Обществени посредници на "Топлофикация София" беше създадена с решение на Столичния общински съвет от септември 2014 г. Посредниците работят по сигнали на граждани, разглеждат и случаи на потребители, които вече са се жалвали пред дружеството, но не са удовлетворени от резултата.

Важна част от тяхната работа ще бъде свързана с въпроси, отнесени за решаване пред съд. Омбудсманите ще могат да осъществяват и помирителни услуги за постигане на извънсъдебни споразумения между гражданите и дружеството.

Посредниците се отчитат пред общинския съвет, за да стане ясно в кои аспекти най-често се нарушават правата на потребителите.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 19:46 | 11.09.22 г.
fallback