fallback

КЗК спира временно рекламата на 7 days „Pizzetti“

Рекламният клип създава риск от заблуда на потребителите, че това е оригинален италиански продукт

15:11 | 13.07.15 г. 1

Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) постанови временно спиране на рекламата на продукта 7 days „Pizzetti“, произвеждан от „Чипита България“, съобщава се на сайта на антимонополната комисия.

Рекламният клип създава риск от заблуда на потребителите, че "Pizzetti" е оригинален италиански продукт, пише в определението. В него КЗК посочва, че е наложително да се спре рекламата до окончателното произнасяне на Комисията по същество.

Отделните елементи на рекламата, възприети в тяхната съвкупност, създават сериозен риск от заблуда на потребителите и следователно от увреждане на техните интереси, уточняват от КЗК. Рискът се състои в това, че подведени от рекламното послание, потребителите биха закупили „Pizzetti” с впечатлението, че купуват оригинално хлебно италианско изделие. Създаването на погрешно впечатление у потребителите, води до увреждане и на интересите на конкурентите на „Чипита България“ АД, които произвеждат, внасят и продават на българския пазар подобен род снаксови закуски, допълва се в определението. От Комисията смятат, че описаната опасност е реална и непосредствена, доколкото цялостната рекламна кампания е все още в етап на активна реализация - рекламният клип продължава да бъде показван в българския телевизионен ефир на територията на цялата страна и посланието му достига до неограничен кръг потенциални потребители.

Определението подлежи на обжалване пред Върховния административен съд.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:39 | 07.09.22 г.
fallback