Министерството на туризма започва две кампании за насърчаване на вътрешния туризъм, като едната е с участието на местните власти. Това каза пред журналисти министър Николина Ангелкова при посещението си в Кърджали, цитирана от БТА.
Първата идея е един град да бъде представен в друг чрез поставяне на реклама на видими места.
„Ще промотираме Кърджали във Варна и обратно“, посочи като пример Ангелкова.
Тя допълни, че по кампанията за вътрешен туризъм министерството разполага с близо 2 млн. лв. европейски средства.
Бюджетът на министерството за реклама бил 5,2 млн. лева, като основните средства са за участия на борси и изложения за представяне на България.
Посещението в Кърджали, където Ангелкова е придружавана от петкратния световен шампион по ски - алпийски дисциплини, Марк Жирардели, е началото на още една кампания, обясни министърът.
Тя е за представяне на България посредством поредица посещения на известни личности в различни райони на страната.
Освен, че ще рекламира България, разказвайки за местата, които заслужават да се видят, Жирардели работи и по създаването на стратегия за развитие на планинския туризъм.