fallback

Известни личности и взаимна реклама на градовете ще стимулират туризма у нас

Министерството стартира две кампании за насърчаване на вътрешния туризъм

14:29 | 12.05.15 г. 1

Николина Ангелкова и Марк Жирардели посетиха Регионалния исторически музей в Кърджали. Снимка: БТА

Министерството на туризма започва две кампании за насърчаване на вътрешния туризъм, като едната е с участието на местните власти. Това каза пред журналисти министър Николина Ангелкова при посещението си в Кърджали, цитирана от БТА.

Първата идея е един град да бъде представен в друг чрез поставяне на реклама на видими места.

„Ще промотираме Кърджали във Варна и обратно“, посочи като пример Ангелкова.

Тя допълни, че по кампанията за вътрешен туризъм министерството разполага с близо 2 млн. лв. европейски средства.

Бюджетът на министерството за реклама бил 5,2 млн. лева, като основните средства са за участия на борси и изложения за представяне на България.

Посещението в Кърджали, където Ангелкова е придружавана от петкратния световен шампион по ски - алпийски дисциплини, Марк Жирардели, е началото на още една кампания, обясни министърът.

Тя е за представяне на България посредством поредица посещения на известни личности в различни райони на страната.

Освен, че ще рекламира България, разказвайки за местата, които заслужават да се видят, Жирардели работи и по създаването на стратегия за развитие на планинския туризъм.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 06:55 | 13.09.22 г.
fallback