Клиентите на ЧЕЗ България ще могат да правят запитвания и да подават сигнали до фирмата и онлайн чрез специално поле на корпоративния сайт на компанията (cez.bg) в секция „Контакти”.
Онлайн вече могат да се изпращат съобщения и до енергийния омбудсман на компанията – Радослав Димитров.
След подаването на сигнала, клиентите ще получат входящ номер на посочения от тях електронен адрес. Отговор на запиването или сигнал за нередност трябва да бъде получен в рамките на 30 дни.
По отношение на сигналите до омбудсмана – клиентите ще получат потвърждение дали запитването им е прието за обработва и какъв ще е очакваният срок за отговор, обясняват от пресцентъра на компанията.
Възможността за подаване на сигнали през интернет е една от мерките за повишаване на качеството на обслужване на клиентите, предприети от ЧЕЗ България през последната година. Сред тях е новата институция енергиен омбудсман и Потребителския съвет, както и мобилните приемни, организирани в малките населени места.