България трябва да се фокусира върху автентичността и уникалността на продуктите, които създава, заяви в ефира на Bulgaria On Air генералният директор на Trades Exhibitions и организатор на най-голямото изложение за спа и красота във Великобритания Professional Beauty, Марк Малоуни.
Той посочи, че страната ни е популярна като достъпна туристическа дестинация в световен мащаб и че пазарът ни може да се конкурира с тези на Испания и Унгария, например.
Чрез автентични и уникални услуги и продукти обаче България може да привлече много по-платежоспособни клиенти, убеден е Малоуни. Той посочи още, че спа услугите стават все по-популярни и търсени и в този смисъл "модата е на наша страна”.
Голямо предимство за България е наличието на много термални извори, които заемат все по-ключово място в спа процедурите.
Малоуни подчерта, че навсякъде по света държавата подкрепя малките и средни компании и че е останал обнадежден от състоялата се днес среща със заместник-министъра на туризма Бранимир Ботев.
Експертът допълни, че секторът на козметичната и спа индустрия има голям потенциал за ръст и в този смисъл дава възможност за разкриване на много работни места. Това е още ниша, където жените могат да започнат бизнес, коментира Малоуни.
България ще бъде представена със специален щанд на тазгодишното изложение Professional Beauty, където ще бъде представена цялостна концепция за страната като туристическа и спа дестинация. Малоуни посочи, че участниците в изложението успяват да създават контакти в световен мащаб, а общо генерираните приходи са в рамките на стотици милиони.