Електроразпределителното дружество на Западна България ЧЕЗ е готово до края на седмицата да предложи пред Държавната комисия по енергийно и водно регулиране (ДКЕВР) вариант за единна форма на фактурата за електроенергия. Това заяви за телевизия Bulgaria on Air председателят на Потребителския съвет на дружеството Тодор Матев.
Как да изглежда единната фактура, за да е най-ясна за клиентите, беше темата на третото заседание на Потребителския съвет към „ЧЕЗ България”.
Целта е новата фактура да съдържа еднаква информация, поднесена по един и същи начин за всички клиенти от трите ЕРП-та.
„Фактурите, които битовите клиенти на ЧЕЗ получиха за консумираната енергия през август, с новата, по-ниска цена на тока, предизвика объркване сред потребителите“, заяви Тодор Матев. Потребителските организации са предложили във фактурата да се съдържа информация за начина на формиране на цената, както и да се включат съвети за спестяване на електроенергия. Организациите настояват и клиентският номер на потребителите да е посочен по-ясно.
Вижте още в репортажа на Bulgaria on AIR.