Марко Ниавро е новият генерален директор на „Каменица” АД, съобщиха от компанията. Досега той е заемал позицията директор „Управление на марките” за Molson Coors Europe – европейската дивизия на бирения гигант.
Ниавро е отговарял за глобалното развитие на стратегическите марки Staropramen и Carling, лицензионните брандове и централната дигитална маркетинг стратегия в 10-те държави от европейската структура на Molson Coors Europe.
Марко Ниавро е завършил Университета по икономика в Загреб, Хърватия. Той започва кариерата си в бирения бранш през 2005 г. в Zagrebacka pivovara d.d., като през годините е заемал различни ръководни позиции в сферите на търговията и маркетинга, главно в Хърватия и Румъния. Той има над 11 години опит в бирената индустрия, като в периода 2011 – 2012 г. е заемал и позицията директор „Маркетинг” в Bergenbier S.A., Румъния.
Драган Радивоевич, досегашен генерален директор на „Каменица” АД, ще заеме позицията генерален директор за Сърбия и Черна гора на местните дружества на Molson Coors Europe в двете страни. От дружеството припомнят, че той е сред 10-те най-успешни мениджъри в България за 2012 г.
По данни на AC Nielsen към месец юли 2013 г. „Каменица” е с 34,2% пазарен дял, посочват от компанията.
През 2012 г. Molson Coors Brewing Company обяви придобиването на групата StarBev (част от която е „Каменица” АД). Новата бизнес единица вече носи името Molson Coors Central Europe, която оперира девет пивоварни в Чехия, Сърбия, Хърватия, Румъния, България, Унгария, Черна Гора, Босна и Херцеговина и Словакия.