fallback

УНИКА България изплаща обезщетение до 24 часа след завеждане на щета

Едновременно със завеждане на автомобилна щета потребителите ще могат да се консултират и кой доверен сервиз да изберат за ремонт

09:03 | 28.06.13 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Централният офис на УНИКА в София. Снимка: компанията

Застрахователната компания УНИКА България стартира уникална услуга за клиентите си - завеждане и експресно одобрение на имуществени щети по телефона. Възможността ще важи както за застрахован дом, така и за автомобил с КАСКО полица и е достъпна чрез националния номер за клиенти на УНИКА 0700 111 50.

Клиентите, сключили застраховки “КАСКО на МПС“,  „У Дома и Щастлив“, „Бизнес План“  или „Бизнес План Компакт“, ще могат да се възползват от експресно одобрение по телефона и изплащане на обезщетението в рамките на 24 часа от регистрирането на претенцията,  когато претенциите отговарят на зададени критерии и са до определена сума.

Например, ако  клиент с полица “У Дома и Щастлив” (пакет „Престиж“), установи, че е бил наводнен от съседите през нощта и има мокро петно на тавана, ще може да се обади на тел. 0700 111 50, да предостави необходимата информация и в рамките на 24 часа може да получи  парично обезщетение до определен размер.

Обаждайки се на тел. 0700 111 50, клиентите на УНИКА ще могат да се информират за актуален статус на заведени щети, къде се намира най-близкият офис на компанията, както и за други въпроси, свързани с продуктите на УНИКА .

Запазва се и възможността за завеждане на претенции за щети онлайн през сайта на компанията. Едновременно със завеждане на автомобилна щета потребителите ще могат да се консултират на сайта и кой доверен сервиз да изберат за ремонт на автомобилите си, ползвайки класацията, изготвена специално за клиентите от застрахователното дружество.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 02:01 | 08.09.22 г.
fallback