Ново бъдеще за БДЖ "Товарни превози"?
Вижте коментарите на представители на железопътния бранш за новия обрат в държавната политика за приватизацията на товарното звено на железницата
12:57 | 30.05.13 г. 36Препоръчан материал от партньор на investor.bg
![<p>
Снимка: <em>stock.xchng</em></p>](/media/files/resized/article/360x/10f/e756612d7743c6ec513d0c2f41d1610f-0000151902-article3.jpg)
Снимка: stock.xchng
![](/media/img/icons/article-time-icon.png)
-
Руски съд осъди американския журналист Евън Гершкович на 16 години затвор
-
„Елана Агрокредит“ увеличава приходите от лихви за полугодието
-
Фалитите на Острова са на най-високото си ниво от над година
-
Сърбия и ЕС сключиха договор за доставка на литий за електромобилни батерии
-
БДЖ очаква още 19 германски вагона до края на следващата седмица
-
15 златни и сребърни монети ще емитира БНБ в идните три години
-
Горещото украинско лято досега - ожесточени битки, ограничени успехи и удари в тила
-
Технически проблеми засегнаха авиокомпании, банки и Лондонската фондова борса*
-
Как американските пенсионери помогнаха на Русия да доставя втечнен газ
-
Dow Jones отписа над 500 пункта, а S&P 500 също се понижи след силни разпродажби
-
Младите инвеститори са привлечени от златото. Какво е добре да знаят?
-
Ще се забави ли растежът на недвижимите имоти у нас
Специални проекти виж още
Финанси виж още
-
„Елана Агрокредит“ увеличава приходите от лихви за полугодието
-
Проучване на ЕЦБ: Инфлацията в еврозоната ще достигне 2% през следващата година
-
Вилроа от ЕЦБ: Пазарните очаквания за курса на лихвите са разумни
-
Пазарите в Азиатско-Тихоокеанския регион последваха спадовете на Wall Street
-
Парламентът задължи правителството да осигури средства за пострадалите от пожарите
-
Младите инвеститори са привлечени от златото. Какво е добре да знаят?
преди 11 години Приятел, няма смисъл да обясняваш на data. Той си знае неговото. В момента е много разтревожен за парите си. Дали защото смята, че те ще идат за оздравяване на железниците, или защото на власт не са ГЕРБ и видиш ли новото правителство ще му ги излапа....? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Може би най-успешното преструктуриране в съвременната индустрия беше оздравяването на Renault от Карлос Гон - та прякорът на г-н Гон е : Costs KillerТа с думи кратки - първо е рязането на разходите и след това всичко останало !И ти искаш да ми кажеш че ТОВА ръководство е способно да го направи ? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Оздравяването е комбинация от инвестиции, оптимизация на разходите, но и от мерки, които не са свързани с влагане на средства. Отново ще напиша, че доброто управление не значи единствено и само пари! Аз споделям мнението си какво трябва да се направи, това не е хазарт, че да залагам. Ако нещата, които съм написал не се направят, то мисля е ясно, че не трябва да се спира процедурата. Тъй като споменаваш пари от бюджета, продажбата в момента също представлява индиректна загуба на пари от същия източник. Надявам се си наясно, че когато една компания се разделя с актив в момент на сериозни финансови затруднения, то цената, която получава за този актив е значително по- ниска. Ако ти не си, то кандидат купувачите със сигурност са! Тази разлика е отново загуба на публични средства. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Абе ти в кой свят живееш? Я ми кажи за някой добре стопанисван стопански субект от държавата? не ми говори някакви глупости от седенките на комунистите от преди средата на миналия век. Ей офффцете в България никога няма да свършат. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Ха оздравителните планове са винаги в два сценария :1. Вадиш едни пари от някъде и наливаш в техника , маркетинг и персонал2. Режеш разходи до здраво - колкото пазара ти дава толкова си голям ти на кой сценарии залагаш че ще се случи ? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години А защо смяташ, че оздравяването се изчерпва просто до наливането на едни пари някъде? В чистото отрицание на бюджетните ресурси не виждам никакъв смисъл. Въпросът е каквито и пари да се вложат, каквито и мерки да се предприемат, то те да са ефективни! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години На главният въпрос - КОЙ ЩЕ ПЛАЩА ЗА ОЗДРАВЯВАНЕТО никой не отговаря . Ако е с пари от бюджета - не мерси от оздравяване за моя сметка ! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Решението е правилно, само ако се предприемат решителни мерки за оздравяване на БДЖ, значително се подобри мениджмънта, контрола и се привлекат европейски средства. Чак след това може да се пристъпи към приватизация, която да не е "на пожар" и при постигане на значително по- добра цена! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години това БДЖ не могат да го разделят отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Тука има ... тука немаhttp://vbox7.com/play:659867de4a отговор Сигнализирай за неуместен коментар