IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Ново бъдеще за БДЖ "Товарни превози"?

Вижте коментарите на представители на железопътния бранш за новия обрат в държавната политика за приватизацията на товарното звено на железницата

12:57 | 30.05.13 г. 36
<p>
	Снимка: <em>stock.xchng</em></p>

Снимка: stock.xchng

Последна актуализация: 11:34 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

10
rate up comment 4 rate down comment 12
Vesko94
преди 11 години
Приятел, няма смисъл да обясняваш на data. Той си знае неговото. В момента е много разтревожен за парите си. Дали защото смята, че те ще идат за оздравяване на железниците, или защото на власт не са ГЕРБ и видиш ли новото правителство ще му ги излапа....?
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
9
rate up comment 5 rate down comment 2
data
преди 11 години
Може би най-успешното преструктуриране в съвременната индустрия беше оздравяването на Renault от Карлос Гон - та прякорът на г-н Гон е : Costs KillerТа с думи кратки - първо е рязането на разходите и след това всичко останало !И ти искаш да ми кажеш че ТОВА ръководство е способно да го направи ?
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
8
rate up comment 4 rate down comment 4
CGY
преди 11 години
Оздравяването е комбинация от инвестиции, оптимизация на разходите, но и от мерки, които не са свързани с влагане на средства. Отново ще напиша, че доброто управление не значи единствено и само пари! Аз споделям мнението си какво трябва да се направи, това не е хазарт, че да залагам. Ако нещата, които съм написал не се направят, то мисля е ясно, че не трябва да се спира процедурата. Тъй като споменаваш пари от бюджета, продажбата в момента също представлява индиректна загуба на пари от същия източник. Надявам се си наясно, че когато една компания се разделя с актив в момент на сериозни финансови затруднения, то цената, която получава за този актив е значително по- ниска. Ако ти не си, то кандидат купувачите със сигурност са! Тази разлика е отново загуба на публични средства.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
7
rate up comment 12 rate down comment 7
Боян
преди 11 години
Абе ти в кой свят живееш? Я ми кажи за някой добре стопанисван стопански субект от държавата? не ми говори някакви глупости от седенките на комунистите от преди средата на миналия век. Ей офффцете в България никога няма да свършат.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
6
rate up comment 8 rate down comment 1
data
преди 11 години
Ха оздравителните планове са винаги в два сценария :1. Вадиш едни пари от някъде и наливаш в техника , маркетинг и персонал2. Режеш разходи до здраво - колкото пазара ти дава толкова си голям ти на кой сценарии залагаш че ще се случи ?
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
5
rate up comment 4 rate down comment 9
CGY
преди 11 години
А защо смяташ, че оздравяването се изчерпва просто до наливането на едни пари някъде? В чистото отрицание на бюджетните ресурси не виждам никакъв смисъл. Въпросът е каквито и пари да се вложат, каквито и мерки да се предприемат, то те да са ефективни!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
4
rate up comment 19 rate down comment 4
data
преди 11 години
На главният въпрос - КОЙ ЩЕ ПЛАЩА ЗА ОЗДРАВЯВАНЕТО никой не отговаря . Ако е с пари от бюджета - не мерси от оздравяване за моя сметка !
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
3
rate up comment 6 rate down comment 14
CGY
преди 11 години
Решението е правилно, само ако се предприемат решителни мерки за оздравяване на БДЖ, значително се подобри мениджмънта, контрола и се привлекат европейски средства. Чак след това може да се пристъпи към приватизация, която да не е "на пожар" и при постигане на значително по- добра цена!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 7 rate down comment 1
lubka2
преди 11 години
това БДЖ не могат да го разделят
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 0 rate down comment 1
Зайо Байо
преди 11 години
Тука има ... тука немаhttp://vbox7.com/play:659867de4a
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още