Ново бъдеще за БДЖ "Товарни превози"?
Вижте коментарите на представители на железопътния бранш за новия обрат в държавната политика за приватизацията на товарното звено на железницата
12:57 | 30.05.13 г. 36Препоръчан материал от партньор на investor.bg
![<p>
Снимка: <em>stock.xchng</em></p>](/media/files/resized/article/360x/10f/e756612d7743c6ec513d0c2f41d1610f-0000151902-article3.jpg)
Снимка: stock.xchng
![](/media/img/icons/article-time-icon.png)
-
Фалитите на Острова са на най-високото си ниво от над година
-
Сърбия и ЕС сключиха договор за доставка на литий за електромобилни батерии
-
БДЖ очаква още 19 германски вагона до края на следващата седмица
-
15 златни и сребърни монети ще емитира БНБ в идните три години
-
Строителна продукция за почти 4 млрд. лв. е произведена у нас през първото тримесечие
-
Проучване на ЕЦБ: Инфлацията в еврозоната ще достигне 2% през следващата година
-
Горещото украинско лято досега - ожесточени битки, ограничени успехи и удари в тила
-
Технически проблеми засегнаха авиокомпании, банки и Лондонската фондова борса*
-
Dow Jones отписа над 500 пункта, а S&P 500 също се понижи след силни разпродажби
-
Младите инвеститори са привлечени от златото. Какво е добре да знаят?
-
Как американските пенсионери помогнаха на Русия да доставя втечнен газ
-
Икономическите грешки на Ердоган вещаят мрачни дни за турците
Специални проекти виж още
Финанси виж още
-
Проучване на ЕЦБ: Инфлацията в еврозоната ще достигне 2% през следващата година
-
Вилроа от ЕЦБ: Пазарните очаквания за курса на лихвите са разумни
-
Пазарите в Азиатско-Тихоокеанския регион последваха спадовете на Wall Street
-
Парламентът задължи правителството да осигури средства за пострадалите от пожарите
-
Младите инвеститори са привлечени от златото. Какво е добре да знаят?
-
КФН е одобрила вливането на шест дъщерни дружества на "Сирма ГХ" в компанията майка
преди 11 години Аз се сещам. Печатане на банкноти и с тях дотиране на губещ бизнес. За жалост това действа 100% само в една точка на света. Иначе за нас освен да *** разходи друго не остава. А и много важно! Подвеждане под отговорност на всички управителни състави довели БДЖ до това положение. Премахване или удължаване на давността на злоупотреби и престъпления извършени с държавни активи. Никакви имунитети на държавни служители АКО делата са свързани със злоупотреби с положението им. Една работеща правораздавателна система е много добър стимул хората да си вършат работата. Обратно - големите бонуси изкривяват перспективата да се отчете дейност, макар и фиктивна или дори граничеща с беззаконието. Не бонусите, а наказанията действат стимулиращо в тази част на света. Не забравяйте каква нация сме. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Без съкращаване на персонала до нива на конкуретни компании и освобождаване от не свойствените активи няма как да има оздравяване . Първо и задължително условие за преструктурирането на една компания е преструктурирането на разходната част . Ако някой се сеща за друг исторически опит - да сподели отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години То това е хубаво с международния конкурс - ама както точно си представяш, че ще стане.Начи имате едно избушено предприятие. Задачата е да го направите печелившо без рязане на разходи и съкращаване на хора.От друга страна синдикатите и популистите ще скочат - "Къв е тоя мениджър, дето ще взема 20 бона заплата от БДЖ, като в същото време се съкращават хора. Дайте му 2 000 и да си гледа работата."Надявам се не си мислиш, че някой ще дойде без пари да прави БДЖ печелившо и накрая да се надява на голям бонус. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години :) Абсолютно съм съгласен , НО аз на никого няма да остана длъжен ! Опитвам се да водя нормален диалог и да дебатирам като повечето хора тук са доста добре професионално подготвени и със собствено мнение . За съжаление обаче не липсват доста повърхностни хора който никога не са виждали отчет на предприятие камоли да се изказват по теми за преструкториране ! И като говорим за преструкториране - те са две : на разходната или на приходната част - обявеното забавяне на приватизацията с мотива "запазване на работни места" не се вписва в нито единия сценарии отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Keiretsu killer ;) В случая с БДЖ, само рязане на разходите няма да помогне, а са необходими и много други политики, които да се провеждат едновременно. Не, не искам да ти кажа това. Дори, ако зависи от мен първото нещо, което трябва да се направи, в процеса на преструктуриране е обявяване на международен конкурс за мениджърски екип със сериозни бонуси при изпълнение на програмата си. ПП: Сайтът ще е доста по- приятно място, ако поограничите партийните подмятания! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Ако знаеш от кога му се точат скрападжиите :):):) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Мммм...ни най-малко! :D. Дръж ги там, където си ги скрил, че виж ли изгорят от лятното слънцe! :D отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Както се казва - а дано, ама надали. ;)То и без това никой не иска да го купува. На първия търг само един кандидат подаде оферта. Т.е. ще продължат да си работят на загуба докато накрая не стане като ВМЗ Сопот, Кремиковци, Химко Враца и др. знайни и незнайни фалирали бизнеси. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Посочете кое точно е глупост и защо? Аз лично живея в свят, където тези неща са случват. Докога нашата държава ще е абсолютно несъстоятелна вече е друг въпрос, отговорът вероятно го засягате в последното изречение. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години А ти не се притеснявай за моите пари - те са си ок на сенчица :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар