IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Новото правителство спира приватизацията на БДЖ "Товарни превози"

До дни ще стане ясна реакцията на кредиторите по това ново предложение

16:35 | 29.05.13 г. 20
Новото правителство спира приватизацията на БДЖ "Товарни превози"

Приватизацията на БДЖ „Товарни превози“ най-вероятно ще бъде прекратена, прогнозира новоизбраният министър на транспорта Данаил Папазов. Причината за този ход е желанието на новото правителство да „бъдат спасени работни места“, обясни още министърът при предаването на властта.

До дни ще станат ясни подробностите по плана за действие на новите управляващи, както и каква ще бъде реакцията на кредиторите.

Папазов обеща и усилено да работи за решаването на проблемите на българските превозвачи.

Припомняме, че приватизацията на „Товарни превози“ се точи от месеци. По искане на допуснатите кандидати в конкурса процедурата беше удължавана на няколко пъти.

Предприятието трябва да бъде раздържавено заради големите задължения на БДЖ и със съгласието на кредиторите на холдинга. Срещу продажбата на звеното обаче се обявяват повечето от служителите в железницата и синдикатите. За тях приватизацията ще доведе до фалит на БДЖ. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 03:53 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

9
rate up comment 3 rate down comment 0
data
преди 11 години
само се чудя г-н Тренчев колко време комфорт им е обещал срещу правото отново членският внос да се удържа директно от заплатите на работещите в БДЖ
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
8
rate up comment 3 rate down comment 2
rover
преди 11 години
Спасяване на работни места! Солиден аргумент.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
7
rate up comment 9 rate down comment 1
data
преди 11 години
да го спасят ? Че те всека година го спасяват с по 240 млн. лв. субсидии преки , колко са кръстосаните един господ знае . Демек с думи прости - по половин магистрала Тракия потъва в БДЖ - ГОДИШНО .
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
6
rate up comment 4 rate down comment 1
evg9
преди 11 години
За да го спасят по класическия начин трябват много пари, а нали няма пари?!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
5
rate up comment 20 rate down comment 1
data
преди 11 години
Мдаааааааааа . Първа стъпка - да разрешим пушенето в заведенията ! Втора стъпка -стоп на приватизацията !ДА НИ СА ЧЕСТИТИ ПОРЕДНИТЕ *** !
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
4
rate up comment 17 rate down comment 1
puf paf
преди 11 години
Още с първото си действие Новото правителство ме разочрова.Популизмът победи.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
3
rate up comment 20 rate down comment 2
Klakson
преди 11 години
Може ли и за мен едно работно място в спасеното предприятие? Заплатата може да ми превеждате по банков път. От първия ден започват с популистки глупости за сметка на данъкоплатците.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 17 rate down comment 6
Сините камъни
преди 11 години
И не беше ли Станишев основен фактор за съсипването на Кремиковци?Един от най-големите консуматори на промишлен ток, беше погребан благодарение на Станишев и сие, а сега се пъне да изкара ГЕРБ виновен за политическия си идиотизъм!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 36 rate down comment 2
stasi666
преди 11 години
Нормално,сега ще налеят 1-2 милярда да го ''спасят'' както с години ''спасяваха'' Кремиковци
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още