Приватизацията на БДЖ „Товарни превози“ най-вероятно ще бъде прекратена, прогнозира новоизбраният министър на транспорта Данаил Папазов. Причината за този ход е желанието на новото правителство да „бъдат спасени работни места“, обясни още министърът при предаването на властта.
До дни ще станат ясни подробностите по плана за действие на новите управляващи, както и каква ще бъде реакцията на кредиторите.
Папазов обеща и усилено да работи за решаването на проблемите на българските превозвачи.
Припомняме, че приватизацията на „Товарни превози“ се точи от месеци. По искане на допуснатите кандидати в конкурса процедурата беше удължавана на няколко пъти.
Предприятието трябва да бъде раздържавено заради големите задължения на БДЖ и със съгласието на кредиторите на холдинга. Срещу продажбата на звеното обаче се обявяват повечето от служителите в железницата и синдикатите. За тях приватизацията ще доведе до фалит на БДЖ.
преди 11 години само се чудя г-н Тренчев колко време комфорт им е обещал срещу правото отново членският внос да се удържа директно от заплатите на работещите в БДЖ отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Спасяване на работни места! Солиден аргумент. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години да го спасят ? Че те всека година го спасяват с по 240 млн. лв. субсидии преки , колко са кръстосаните един господ знае . Демек с думи прости - по половин магистрала Тракия потъва в БДЖ - ГОДИШНО . отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години За да го спасят по класическия начин трябват много пари, а нали няма пари?! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Мдаааааааааа . Първа стъпка - да разрешим пушенето в заведенията ! Втора стъпка -стоп на приватизацията !ДА НИ СА ЧЕСТИТИ ПОРЕДНИТЕ *** ! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Още с първото си действие Новото правителство ме разочрова.Популизмът победи. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Може ли и за мен едно работно място в спасеното предприятие? Заплатата може да ми превеждате по банков път. От първия ден започват с популистки глупости за сметка на данъкоплатците. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години И не беше ли Станишев основен фактор за съсипването на Кремиковци?Един от най-големите консуматори на промишлен ток, беше погребан благодарение на Станишев и сие, а сега се пъне да изкара ГЕРБ виновен за политическия си идиотизъм! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Нормално,сега ще налеят 1-2 милярда да го ''спасят'' както с години ''спасяваха'' Кремиковци отговор Сигнализирай за неуместен коментар