fallback

Тръгва мащабна рекламна кампания на България като бизнес дестинация

Проектът на стойност 15,6 млн. лева предвижда излъчване на рекламни послания във водещи световни икономически медии

13:16 | 27.03.13 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Българската агенция за инвестициите е подготвила три рекламни клипа на английски, японски, китайски и немски език, които да популяризират България като финансова дестинация. Тези клипове ще бъдат излъчвани по CNN, CNBC и Bloomberg.

Освен това ще бъдат публикувани и 40 банера в сайтовете на Wall Street Journal, The Economist, Financial Times и други икономически издания. Онлайн ще бъдат разпространявани и рекламни филми с разкази на инвеститори в България.

Стойността на мащабната рекламна кампания е 15,6 млн. лева. Целта на този проект е да подпомогне изграждането на положителен имидж на България и разпознаваемост на страната ни като инвестиционна дестинация, съобщават от БАИ.

Проектът се финансира изцяло със средства на ЕС, уточни изпълнителният директор на агенцията Борислав Стефанов по време на среща с представители на водещите световни медии, които ще излъчат рекламните послания.

„Това е първата мащабна рекламна кампания за България като инвестиционна дестинация, реализирана в чужбина до момента“, коментира още той. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 12:34 | 13.09.22 г.
fallback