fallback

МОСВ ще даде 66 хил. лв. за реклама на дейността на ОП "Околна среда"

Министерството е публукувало обществена поръчка за изпълнител на рекламна стратегия за популяризирнето на оперативната програма за следващата година

11:11 | 15.02.13 г.

Министерството на околната среда и водите (МОСВ) ще отпусне до 66 хил. лв., в рамките на годината, за реклама на изпълнението на оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г“. Ведомството е обявило публична покана, за да популяризира дейността си посредством платени публикации и рекламни карета, в националните печатни медии и интернет сайтовете им, сочи проверка на Investor.bg в онлайн портала на Агенцията за обществени поръчки (АОП).

Търсената от МОСВ външна фирма, която да изготви рекламната кампания по родните медии, трябва да представи  подробно разработена концепция за комуникационна кампания, насочена към постигане на горната цел и да посочат схема за нейната реализация.

„Кампанията трябва да осигурява видимост и допълнителна информираност за изпълнението на оперативната програма, чрез различните комуникационни канали“, посочва се още в публичната покана.

Според данните в публикуваната поръчка предложената рекламна схема трябва да съдържа минимум 40 публикации (рекламни карета) в печатни медии - национални и регионални, както и публикации в минимум 3 национални ежедневника с тираж от минимум 7 хил. бр.

МОСВ има и конкретни изисквания към бъдещия изпълнител на кампанията - желаещите трябва да притежават опит в областта на рекламата, връзките с обществеността или комуникациите, да притежават опит в медия-планирането и да имат опит в резултат на изпълнени други обществени поръчки.Те трявба да са реализирали и минимален оборот от сходни дейности от 100 хил. лв. за предходната 2012 г.

Крайният срок за подаване на оферти е 17 ч. на 1 март 2013 г.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 21:24 | 28.08.22 г.
fallback