Реализирането на стратегията за бранд „България“ временно е спряна и ще се забави с около месец и половина заради проблеми, които възникнаха около графичната част на логото. Това заяви пред Investor.bg Анелия Генова, директор „Маркетинг, реклама и информация в туризма” в Министерство на икономиката, енергетиката и туризмa (МИЕТ) .
Логото, което трябваше да популяризира турситическия ни продукт пред света, в момента се преразглежда, за да бъдат направени евентуални промени във визията му, посочи Генова. Тя обясни, че икономическото ведомство е изпратило писмо до изпълнителя - консорциум „Обединение за бранд България“, с което настоява логото да бъде преработено. Промените в него ще бъдат дискутирани с повече представители на художествения бранш у нас, например членове на Съюза на българските художници (СБХ). Все пак тя отказа да направи коментар за промяната, както и повече информация кога ще има яснота за финалната му визия.
Генова обясни, че обсъжданите промени в графичното избражение до някаква степен ще забавят реазлизирането на концепцията за туристическия бранд, налагането на който по предварителни планове на МИЕТ, трябваше да стартира още в началото на март. Страната ни трябваше да представи новия ни бранд по време на предстоящата туристическа борса в Берлин.
Заради дискусиите около евентуалните промени в логото България няма да го покаже по време на изложението, тъй като „няма достатъчно време, за да се постигне яснота“.