Заложените средства за реклама на българския туризъм през следващата година са общо 28 милиона лева, съобщи Иво Маринов, зам.-министър на икономиката, енергетиката и туризма.
Той поясни, че националната субсидия за реклама догодина остава в същия размер от 8 милиона лева. Допълнително финансиране от 20 милиона лева е по оперативна програма „Регионално развитие”, които ще бъдат реализирани под формата на различни проекти.
През 2011 г. предвидените за популяризиране на туризма средства бяха 18,7 млн. лева, а за 2012 година заложената сума беше 22,8 млн. лева.
Преди месец Маринов съобщи, че въпреки кризата няма да има намаление в парите за реклама през 2013 година. Министерството предвижда активното представянето на България като целогодишна туристическа дестинация да продължи и през следващата година.
В началото на следващата седмица (от 5 до 8 ноември) заместник-министър Иво Маринов ще участва в официалната програма на 33-то Световно туристическо изложение World Travel Market 2012 в Лондон, което ще се състои в изложбения център ExСel, съобщиха от ведомството.
Изложението е най-голямата борса за професионалисти в туристическата индустрия. На нея ще бъдат представени възможностите на страната ни като целогодишна туристическа дестинация.
България ще се представи с национален щанд от 293 кв.м. В изложението се включват 25 туристически фирми и общини. Водещото послание на тазгодишното ни участие в Лондон е „България - уникална в многообразието си“ (Bulgaria – Unique in its Diversity).