fallback

Три консорциума ще се борят за рекламиране на цифровизацията

Министерството на информационните технологии задели 10 млн. лв. от бюджета си за популяризиране на новата система

17:11 | 11.09.12 г.

Три консорциума подадоха оферти в търга за рекламиране на наземното цифрово телевизионно и радиоразпръскване, което ще бъде въведено в страната до края на 2013 г., съобщиха от Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията. Държавната поръчка е за 10 милиона лева, които са заложени в бюджета на министерството. 

След като крайният срок за подаване на търговите предложения изтече вчера, офертите бяха публично отворени днес.

Първият кандидат "Макс Информ" обединява компаниите „ОМ София” ООД и „Маркет линкс” ООД. Втората оферта е подадена от консорциума ТИ СИ ТИ ВИ, който включва „Арчър Айдиас” АД, „Пиеро 97 МА” АД, „Сова 5” АД и подизпълнители "Дедракс" АД и „Е маркетинг” ООД.

Третият претендент за рекламната кампания е обединението ДВБ-Т Консулт ДЗЗД, в което участват фирмите „Аргент 2002” ООД, „Ай Пи Ар Консултинг” ЕООД, „Смарт” ООД и „Маркет тест”АД.

От изпълнителя се очаква да предложи достъпна и разбираема информация за сроковете за спиране на аналоговото излъчване на телевизионните програми, които в момента се приемат с домашни антени. Кампанията трябва да бъде полезна за хората при избора на декодери, необходими, за да продължат за гледат безплатна цифрова ефирна телевизия.

Ако всичко върви по предварителния план до края на септември 2013 г., българите трябва да имат възможност да гледат поне 12 безплатни телевизионни канала.

Да припомним, че през месец юли т. г финансовият министър Симеон Дянков се изказа против цифровизацята в страната на този етап.

Тогава той обясни, че за въвеждането на новата система през следващите три години са необходими около 300 млн. лева, които към момента не са по бюджета на страната ни.

 

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 19:37 | 07.09.22 г.
fallback