fallback

Световни компании ще отговарят за маркетинга на сделката с БДЖ "Товарни превози"

Агенцията за приватизация се е спряла на консултанти от Ernst & Young, Citi, Deloitte и KPMG за изграждането на маркетинговата кампания

16:50 | 10.08.12 г.

Възможно е представители на най-големите консултантски компании по света да отговарят за маркетинговата кампания за приватизацията на БДЖ „Товарни превози“. Това съобщи за Investor.bg изпълнителният директор на Агенцията за приватизация и следприватизационен контрол (АПСК) Емил Караниколов.

По-рано тази седмица представители на агенцията са разговаряли с финансови консултанти от българските офиси на Ernst & Young, Citi, Deloitte и KPMG във връзка с евентуална бъдеща съвместна работа по сделката.

Караниколов уточни, че на работната среща с експерти от консултантските къщи се е обсъждало сключването на меморандуми за сътрудничество между държавата, в лицето на агенцията за приватизация, и тях.

В контекста на споразумението държавата ще предоставя информация за железницата на тези консултанти, а чрез нея те ще могат да презентират "Товарни превози" пред инвеститорите, които проявят интерес да се включат в сделката.

„След като се срещнахме с представители на тези консултантски компании смятаме, че и те, както и ние, ще бъдем доволни да се осъществи съвместно сътрудничество. Нядяваме се повечето от тях да се съгласят да работим заедно“, коментира Караниколов.

„Всичко зависи от това дали тези консултани от Ernst & Young, Citi, Deloitte и KPMG се съгласят да работят с нас. Ако техният отговор е положителен, най-вероятно ще трябва да се съобразим с това, че за една маркетингова кампания от тяхна страна ще е нужно повече време. Но съвместната работа с тях ще бъде от голяма полза на процеса“, допълни той.

По думите на изпълнителния диркетор на АПСК новата процедура за приватизация на БДЖ „Товарни превози“ ще стартира най-късно до 1-2 месеца.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 19:12 | 13.09.22 г.
fallback