fallback

Рекламата на туристическия ни портал достигна до 42 млн. интернет потребители

Над 2,5 млн. посещения са дошли от световните търсачки, 11 млн. потребители са видели кампанията чрез социалните мрежи

19:55 | 10.04.12 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Рекламната кампания от проекта за  "Мултимедиен  каталог на туристическите обекти и  електронен маркетинг за дестинация България" е достигнала до аудитория от над 42 млн. интернет потребители от над 130 държави, стана ясно на пресконференция на ресорното икономическо министерство днес.

В над 80 избрани туристически сайта са били публикувани банери и текстови връзки към портала. Рекламното послание е стигнало до 93% от интернет аудиторията в България. Всеки трети от нея се е включил в активностите на мултифункционалния сайт. Танците от играта „Хвани се на хорото“ са видени над 4,4 млн. пъти, а другата игра в сайта - „Компас“, е завъртяна близо 500 хил. пъти. Над 2,5 млн. посещения са дошли от световните търсещи машини. 11 млн. потребители са видели кампанията чрез социалните мрежи. Страницата на сайта във Facebook има над 3100 фена и е разгледана повече от 250 хил. пъти, а видеоклиповете за България, качени в  YouTube, са посетени над 132 хил. пъти. Електронният бюлетин, който също е част от проекта, е разпратен 8 пъти до над 10 хил. регистрирани абоната.

„Имаме по-високи от очакваните резултати по всички показатели от проекта", заяви зам.-министърът на икономиката, енергетиката у туризма Иво Маринов, цитиран в прессъобщение.

Проектът, финансиран по ОП „Регионално развитие”, е част от първия етап от средносрочната рамкова инвестиционна програма на МИЕТ по ОППР за 2007-2013 г. Тя е с надслов „Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване“ и включва 14 проекта на обща стойност близо 64 млн. лв. по рамково споразумение на МИЕТ с регионалното министерство.

Цялата рамкова програма е съвкупност от различни проекти  и дейности, чиято цел е общ  кумулативен ефект, подчерта Маринов. „Предвиждаме да доразвиваме портала  и в бъдеще с нови туристически обекти и дейности, както и да увеличим езиковите му версии“, каза още зам.-министърът.  

В момента порталът на адрес www.bulgariatravel.org се поддържа на български и още осем чужди езика - руски, английски, немски, френски, испански, японски, арабски и иврит. Той съдържа също 52 видеоклипа, над 5600 снимки, 50 мултимедийни компонента и 112 аудиофайла.

Сайтът има и собствени профили в различни социални мрежи, интегрирани по проекта и достъпни чрез портала, като YouTube, Facebook, Twitter и поддържа версия за мобилен телефон.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 16:12 | 26.08.22 г.
fallback