fallback

Българските цигари The King привлякоха голям интерес в Азия

Кингс Табако взе участие във форума Inter-tabac Asia, който се проведе във Филипините

09:26 | 19.03.12 г.

Столицата на Филипините Манила посрещна едно от най-голямите световно изложение на тютюневата индустрия в света Inter-tabac. Събитието се провежда за първи път, но организаторите му са изключително опитни след като години наред провеждат подобен формат изложение в Дортмунд.

На Inter-tabac България бе представена от Кингс Табако, която представи своите продукти. Най-голям интерес предизвика традиционната марка на компанията – The King, като интересът на азиатските търговци беше концентриран основно върху мъжките марки на компанията.

„За нас този факт не е учудващ и ние отидохме на това изложение с нагласата, че акцентът ни ще бъде поставен върху мъжките марки, тъй като в азиатските държави процентът на мъжете пушачи е много голям в сравнение с този на жените – потребители на тютюневи продукти.”, обясниха от Кингс Табако.

60% от представителите на силния пол в Китай и Индонезия са пушачи, а във Филипините делът им е 40%.

„Отзивите за продуктите с марката The King бяха, че цигарите се отличават с плътен и силен аромат и автентичен ориенталски вкус. За нас е особена чест да чуем, че марката ни се приема добре в държави, които имат традиции в употребата на тютюневи изделия.”, допълниха от Кингс Табако.

Азия е регионът с най-голямо потребление на тютюневи изделия в света. Филипините са на 13-то място по обем изпушени цигари, като продажбите на тютюневи изделия стигат до 8 милиона кашона годишно. По-напред в класацията са Япония, Индонезия, Виетнам и Южна Корея.   

На премиерата на азиатското Inter-Tabac взеха участие 60 изложители от 25 държави. Под един покрив бяха събрани лидери на пазара на индустриалното производство на цигарени изделия, сурови тютюни и цигари, средни и малки производители от държави с дългогодишни традиции в цигареното производство.

Участие взеха представители от САЩ, Коста Рика, Доминиканската република и Мексико, както и Япония и Великобритания. Водещи вносители от немско-говорящите държави също успешно представиха портфейлите си в Манила.

Изложението получи официално признание от президента на Филипините Бенигно Акино III, който лично изпрати поздравите си на всички изложители и посетители. Според него Inter-tabac е едно от най-значимите събития за страната.

„Ние споделяме честта да бъде домакин на това водещо специализирано изложение на тютюневата индустрия. Аз съм уверен, че това събиране на уважавани бизнесмени и тютюневи специалисти ще даде възможността за изграждането на нови партньорства и укрепване на старите връзки между тютюнопроизводителния сектор, които ще бъдат полезни за световните икономики и народи.", пише в писмото си Акино.  

През миналата година Кингс Табако пусна на пазара първите по рода си опаковки от 10 броя 100-милиметрови цигари. Малко по-късно опаковките на стандартните кутии бяха променени, като бяха въведени кутии със заоблени кутии.

Следваща крачка в процеса на развитие ще бъде направена идния месец, когато на пазара ще се появи първата в света кутия със заоблени ъгли за 10 цигари с марка The King.

През миналата 2011 година Кингс Табако отбеляза 96% ръст в продажбите си на външни пазари спрямо предходната 2010-та. В сравнение с 2009 година увеличението е с почти 500%. Около половината от общото износно количество цигари на Кингс Табако се пада на марката The King.

С 12% са се увеличили продажбите на традиционния за компанията бранд през изминалата година. Продукцията на цигарения производител се предлага в над 30 държави на 4 континента. Най-успешни за „Кингс Табако” се оказват пазарите на Близкия Изток и Европа, където се реализират по около една трета от продажбите им. Относително голям – около 22%, е делът на експорта за Балканите, а останалите количества се разпределят между Азия и Африка.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 07:14 | 14.09.22 г.
fallback