Огромен интерес проявиха азиатци към най-новата българска марка цигари BestMan. На изложението TabExpo, което се провежда тези дни в Прага, те бяха впечатлени от родните папироси и се надпреварваха с предложения за продажба на марката на техните пазари.
Цигарите впечатляват със стилен дизайн и европейско качество на изненадващо достъпна цена. В момента BestMan се продават успешно в осем европейски държави като у нас само за няколко седмици марката се превърна в хит сред пушачите.
Цигарите се продават на най-добрата цена в страната за кутия от 20 къса, а качеството им не се различава от това на световните марки. Предстои лансиране на продукта на пазарите в Хонк Конг, Сингапур и Япония. Целта е до края на 2012 година родните цигари да присъстват на поне 50 пазара в Европа, Азия, Австралия и САЩ.
BestMan се произвежда по американска бленд рецептура и ще бъде продаван в две разновидности според съдържанието на никотин и катран. Две са разновидностите и според дължината на цигарите - 84 мм и 100 мм.
BestMan ще се предлагат в изключително модерната напоследък "Round Corner" кутия - със заоблени ъгли.
Новата цигарена марка е част от стратегията на компанията Кингс Табако за увеличаване на продуктовото портфолио. Цигареният производител наскоро започна строежа на нова фабрика, в която ще инвестира над 45 милиона лева.
Целта на новия завод, който ще заработи до края на 2012 година, е да повиши производствения капацитет на Кингс Табако с над 60 процента и да поеме по-големите обеми вследствие новите марки на компанията и увеличаване търсенето на старите.
Продуктите на компанията държат лидерски позиции на българския пазар, а експортът бележи ръстове от над 200% за последната година. Допълнителните мощности не само ще допълнят производствения капацитет на „Кингс Табако”, но и ще поставят нови и високи стандарти за качество, непознати досега в България.